test - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van bramenherbert - WaarBenJij.nu test - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van bramenherbert - WaarBenJij.nu

test

Door: Bram en Herbert

Blijf op de hoogte en volg

01 Juni 2005 | Verenigde Staten, Florida

test

  • 02 Juni 2005 - 06:22

    Jantine:

    test test one, two...test test...breaky breaky. Hoston I think we don`t have a problem.....

  • 02 Juni 2005 - 10:41

    Corrie:

    nee g..ver de g..ver! Zonder mij? Wat krijgen we nou? Ha ha...ben gewoon jaloers hoor. Was het weer fantastisch daar? En de Keys ook nog zie ik...snif..ik wil ook

  • 02 Juni 2005 - 12:53

    Roos:

    oh oh oh wat maken jullie mij jaloers met die geweldige foto's van Miami en de key west!! aaarrrghhh that hurts! Goed om te zien dat jullie het nog steeds TOP hebben! De tuin wordt mooi! Goed bezig daar mannen! Dikke kus aus Holland!

  • 02 Juni 2005 - 13:05

    Richard Baris:

    Heeeeey,volgens mij doe ik iets niet goed mijn neef in Florida en mijn vriendin zit in Beverly Hills.Veel plezier daaro

  • 02 Juni 2005 - 13:59

    Katerr:

    Heej moppies!Het gaat nog steeds lekker daar he?? Heerlijk om weer die foto's te bekijken! Ben wel stiekem blij dat jullie al over 2weekies terug zijn,hihi! Maar vergeet niet te genieten van de laatste weken hoor!vooral van de zon! die is hier nog steeds verstoppetje aant doen!neem hem anders maar mee als je wil!
    Laterr dikke kus van Katerr! Ow ja nemen jullie wat visine mee poepescheetjes?? zou helemaal top zijn! xx

  • 02 Juni 2005 - 18:25

    Mamsie:

    geweldig die trip die jullie gemaakt hebben heel veel mooie natuur en jullie genieten er zo te zien wel van nou wij van jullie het is iedere keer weer een verrassing als er bericht van jullie binnen komt jammer dat dat straks over is laat Wilfert het maar over nemen want nu blijven we aardig op de hoogte ,wat een zwembad wordt dat en ik zie dat jullie goede hulp hebben van Leal en Oliver geef iedereen een knuffel en tot ziens xxx mamsie

  • 03 Juni 2005 - 06:09

    Fleur:

    He heren,
    Leuk om te zien wat jullie allemaal uitspoken. Ik ga over twee weken ook op avontuur. Ik ben een van de deelnemers van Expeditie Robinson, SPANNEND!! nou have fun you too X

  • 05 Juni 2005 - 17:43

    Careline:

    vertraging, ellende!!! ben helemaal kapot maar....'t was 't waard! Snel die foto's plaatsen!!
    XX

  • 07 Juni 2005 - 16:07

    Marieke:

    He boy`s, bijna zover en jullie zijn weer thuis! willen jullie laten weten hoe laat jullie aankomen zondag 12 juli, jullie dan!
    Zet maar op de site dan lees ik het wel.X m

  • 07 Juni 2005 - 22:39

    Herbert:

    Leuk als je zondag op schiphol staat maar ivm het tijdsverschil (wij vertrekken hier zondagochtend)...komen we maandagochtend aan! Ikzelf om 8.00 en Bram om 9.30, ik neem aan dat iedereen daar klaar staat met spandoeken, bloemen enzo! oh ja...hou wel rekening met de file..
    groetjes team holland

  • 08 Juni 2005 - 21:48

    Papasan:

    misschien nog handig om vluchtnummer door te geven

  • 10 Juni 2005 - 13:04

    Gonda Koelewijn:

    lieve Bram en Herbert,

    Het laatste weekend staat voor de deur. Maak er nog een feestje van en tot in Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Florida

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 108295

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: