We love SARASOTA, nooit meer naar huis! - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van bramenherbert - WaarBenJij.nu We love SARASOTA, nooit meer naar huis! - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van bramenherbert - WaarBenJij.nu

We love SARASOTA, nooit meer naar huis!

Door: Bram en Herbert

19 Mei 2005 | Verenigde Staten, Florida

Dag boeren en boerinnen,

This is the daily news live from sarasota, the sunshine city of florida. Buiten wordt het nu erg heet, maar wij houden ons hoofd gelukkig cool omdat we nu nog binnen werken. De keuken is zo goed als af op de kleine dingetjes na, maar willy kennende duurd dat nog jaren! Het toilet hebben we ook direct onder handen genomen. Er staat nu een rij voor het toilet omdat iedereen zo lang blijft zitten.

We hebben inmiddels onze draai in de stad gevonden. Vooral in JACS ( Bram zijn residentie) waar we veel te vinden zijn, hebben we de nodige vrienden gemaakt. Uiteraard ook met de manager Kyle....takes a while....maar wel gratis drank. Takes a while omdat het ook echt a while duurd voordat hij aktie onderneemd.
Laatst nam hij ons mee naar een stripclub. Helaas voor the guys mochten er geen foto's worden gemaakt. Het staat gelukkig wel bij ons op het netvlies..haha..sliep uit! Daarna nog even naar de five o' clock club om 'live on mars' te zien (de hotste band in town) Maar neem de naam van de club maar niet serieus, want om twee uur mochten we gewoon oprotten.

Ook Bram is hot in town. Elke zaterdag weet hij de Jacs weer op zijn kop te zetten. De groupies zijn niet aan te slepen! We hebben het zelfs al zo voor mekaar dat de manager uit onze hand eet (al eet hij niet zo snel) We mogen de 28e ons eigen feest neerzetten. Dit wordt een AMSTERDAM style feest met alles erop en eraan.

WIM WIM WIM wij hebben WIM, een nieuwe middenvelder die ons team versterkt. Hij is vorige week aangekomen en heeft zijn draai ook al gevonden. Hij staat dan wel niet in de basis, maar weet het vanaf de zijlijn wel heel mooi te vertellen.

Vanavond zijn de drie musketiers uitgenodigd om te komen eten bij twee inmiddels goede vriendinnen. We zijn benieuwd wat we krijgen. Waarschijnlijk geen boerenkool met worst.

This was the daily report, back to the comercials.

O'ja, vanwege het hete weer heeft Herbert zijn kapsel aangepast. Zie foto's...

• 19 Mei 2005 - 07:43

Papasan:

Het klinkt me inmiddels bekend in de oren, de foto's komen morgen. Die vertragingstactiek hebben jullie snel geleerd daar in Amerika. Vandaar ook die rij voor het toilet. Wat die warmte betreft, daar hebben jullie vast wel wat van over. Stuur wat op in een doosje, maar wel goed isoleren want het koelt snel af boven de Atlantic. O ja...zet er spoed op. Groetjes en kissies

• 19 Mei 2005 - 09:55

Marieke:

H boys! jullie vermaken jullie daar wel zo te horen. Wij kunnen ook wel wat mooi weer hier gebruiken. Dit weekend hed kandi feestje en daar heb ik weer erg vel zin in, was dit weekend ziek en dat moet maar snel afgelopen zijn! Gister heeft baco 2 schattige jonge katjes gekregen een zwarte en een witte! have fun, kus m

• 19 Mei 2005 - 12:01

Danny:

zo jullie hebben nog steeds heel veel lol!. stuur ajb wat zon hierheen want het is drama in ons kikkerlandje.
    groetjes

• 19 Mei 2005 - 14:26

Roos:

Het lijkt wel of het hier steeds kouder wordt! Jullie hebben het veel te goed daar! Wij feesten hier ook door. Dikke kus en groet van Joyce, Martine, Viktor en Roos

• 19 Mei 2005 - 18:59

Edgar:

Nou heren, zo te horen hebben julie in ieder geval wel een hele leuke tijd daro. Lijkt mij ook wel wat zo'n werkvakantie, alleen die bush en zwarzenegger staan me niet zo aan :), maarja je ken niet alles hebben he! Good luck and enjoy yourselves..
    Groeten uit een te koud holland...

• 19 Mei 2005 - 19:24

Pauline:

Nog een weekje Herbie.....Drink er eentje van ons! Kus je zus

• 19 Mei 2005 - 21:39

Jerome:

Hi guys, top hoor die updates! Tussen de regels door lees ik nog veel meer verhalen mr die hoor ik nog wel :-) Herbal wort tijd om weer eens samen een dansje te maken, kwam zondag Jeroen nog tegen tijdens slotfeest van De Club, topavond!!

• 19 Mei 2005 - 21:39

Jerome:

Wort...was echt een schrijffout door de snelheid :-)

• 20 Mei 2005 - 08:04

Robin:

Hé stelletje schooiers,
    Wat nou nooit meer naar huis! Denken jullie dat wij dat hier zo maar ok vinden?! Ik zal er wel weer geen fuck over te vertellen hebben maar kan wel zeggen dat we the sound of DJ MARB gemist hebben op onze Queens Day. Ik zou zeggen: laat die maffe amerikanen ( en natuurlijk die lieve dames ;-) nog ff goed horen wat Techno is, Amsterdam Style ,koffers pakken en gauw weer terug naar ons kouwe kikkerlandje. Kunnen wij weer een beetje opgewarmd worden door die strakke beats van Bram en Herbal's danskunsten!!!
    Of is dit ietwat ego? In dat geval, dak eraf daar, geniet ervan en we zien jullie weer graag verschijnen, bewaar wel wat sterke verhalen....

Grtz....Robin

• 20 Mei 2005 - 14:21

Martin:

Beste hurb & marb.
    Zet net mijn pc aan en heb echt een half uur in een deuk gelegen.
    Jullie hebben het echt helemaal super daar.
    Nog mooie dingen bezocht?
    Herber, als je haar maar goed zit. top.. staat je goed, nou jongens doe iedereen de groeten en tot gauw..

Martin

• 22 Mei 2005 - 13:28

Jeroen:

heeeeeee gassiessss
    He lassiee je coupe ziet er echt top uit houden zo!!!!!!Is ook wel wat voor Bram !!!!wij zijn ook weer terug van weggeweest, He jongens ik heb ook al met Jerome afgesproken datwe de 1e avond dat jullie thuis zijn we gelijk Amsterdam in gaan, wij regelen het vervoer dus zorg dat jullie je make- up in de handbagage hebben, het is wel pas over 3 weken maaaaar je kan maar voorbereid zijn toch!!!!!! he piemels tot snellll owwwja hahahaha die Wim hahahaha in zijn onderbroek on the highway hahahah echt een potlood"VENTER" Klasse hoor wimpie!!!!
    N0U DE GROETEN!!!!
    MZL LICK!!!!

• 22 Mei 2005 - 18:44

Florielle:

O my God, je haar! Nee hoor, echt super, staat je goed. Ben overigens wel benieuwd naar de reden, jeuk???? Wat een pracht plaatjes weer, iedereen staat er weer goed op en eindelijk durft Dor zich eens wat meer voor de camera te vertonen, Ol is wat meer camera-geil, haha! Ik kan niet genoeg laten weten dat ik jullie ontzettend mis, vind het wel echt fantastisch dat jullie zo genieten, jullie verdienen het! Een kus aan iedereen.....

• 23 Mei 2005 - 11:34

Richard:

Herbert, als je last van platjes hebt dat moet het haar op je zak er af niet van je hoofd, ha die wim jij komt ook overal he ......Nou mannen nog veel plezier he.

• 23 Mei 2005 - 11:36

Alexandra:

Herbert........ jij die altijd zo ijdel is over zijn haar en nu alles eraf!!!!!!
    Staat je goed moppie niets meer aan doen!
    Ik zag in de berichten dat je gauw terug komt, nou kom maar gauw terug het begint eindelijk zomer te worden in Nederland, dus zal je zeker wel treffen op Bloomingdale!!

Dikke kus en knuffel voor jou!!

X Alexandra

• 23 Mei 2005 - 16:29

Corrie:

Ik ben in shock! Herbert je haar...ha ha geweldig hoor! Wat een top foto´s weer he? Zo te zien gaat het feest maar door en door en door en door en door en.... Bewaar wel wat energie voor de zomer hier! dikke kus