Er is er 1 jarig.... - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van bramenherbert - WaarBenJij.nu Er is er 1 jarig.... - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van bramenherbert - WaarBenJij.nu

Er is er 1 jarig....

Door: Bram en Herbert

Blijf op de hoogte en volg

25 Mei 2005 | Verenigde Staten, Florida

HERBERT is morgen jarig en de arme jongen viert zijn verjaardag voor het eerst in het buitenland zonder al zijn vriendjes en vriendinnetjes. (op een paar verdwaalde hollanders na)

Het lijkt mij wel een leuk idee als iedereen die deze site leest ( ik weet niet hoeveel, maar volgens mij een hele hoop) een berichtje achterlaat voor Herbal. Dit zal de jongen goed doen.

Ik zorg ervoor dat hij de site pas morgenavond bekijkt. En zet em op, maak er wat moois van.

Kus en groet, Bram

  • 25 Mei 2005 - 12:36

    She-Devil:

    Ik was er al vroeg bij, maar hier komt ie nog een keer! Gefeliciteerd Herbie!!! Kusjes!!

  • 25 Mei 2005 - 12:44

    Ingeborg:

    Hey lieve Herbert,

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Nog super veel plezier daar met z´n 2-en!!

    Dikke kus

  • 25 Mei 2005 - 12:55

    Robin:

    Hé Herbal,

    Congratulations my friend!
    Hoe jong? achteentwintig oid? Ik wens je vanuit een zonnig Holland een erg fijne dag, veel plezier en drink een Heineken van me!

    Grtz Robin en Janneke!

  • 25 Mei 2005 - 13:09

    Madelon:

    Dag H.,hier een vriendin van B.
    Ik ken je niet, maar dat geeft niets: ik word zelf ook altijd heel blij als bijkt dat er IEMAND aan mij gedacht heeft. Ik herinner me nog de vele jaren waarin ik te vergeefs mensen belde, om te vragen of ze me niet weer zouden vergeten ...(uiteraard van af de deurmat, wachtend op een kaartje).
    Dus: een fijne dag/avond, en IK denk aan je!!

  • 25 Mei 2005 - 13:19

    Jérôme:

    Herbal, van harte gefeliciteerd gozer!! Nog een paar weekjes en dan zie je iedereen weer persoonlijk! Maak er nog een toptijd van en speciaal morgen. X

  • 25 Mei 2005 - 13:24

    Linda:

    Hey Herbert,

    Ik ken je ook niet echt heel goed, maar dat mag de verjaardagspret niet drukken, dus bij deze HIEP HIEP HOERA!!! GEFELICITEERD! Fijne verjaardag en geniet nog van al het moois dat je daar gaat beleven, want voor je het weet sta je weer met beiden voeten op Hollandse bodem.

    X

  • 25 Mei 2005 - 13:24

    Linda:

    Hey Herbert,

    Ik ken je ook niet echt heel goed, maar dat mag de verjaardagspret niet drukken, dus bij deze HIEP HIEP HOERA!!! GEFELICITEERD! Fijne verjaardag en geniet nog van al het moois dat je daar gaat beleven, want voor je het weet sta je weer met beiden voeten op Hollandse bodem.

    X

  • 25 Mei 2005 - 13:39

    Jans En Carien + Kids:

    Heeey Herbert! Bedankt voor je kadootje: het is schitterend Floridiaans weer hier! Wij hopen dat jij net zo van je verjaardag gaat genieten als wij van dit weer! By the way...énig om die verhalen van jullie te lezen! Om jaloers van te worden! Liefs, ook voor Doréann en de kids!

  • 25 Mei 2005 - 14:05

    Eveline:

    Herbert,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Mijn cadeautje is al bij...
    Fijne dag en maak er wat van! Veel liefs

  • 25 Mei 2005 - 14:11

    Roos:

    er is er één jarig HOERA HOERA.. Dat kun je wel zien dat ben jij!!!!!
    Gefeliciteerd en maak er een leuke dag van met veel drank, mooie vrouwen en een big birthdaycake! ;)verjaardagskusjes van Roos

  • 25 Mei 2005 - 14:18

    JW:

    Herbal, GEFELICITEERD!!!

    Nog vele jaren, maak er een mooi feest van daar!!!

    Greetz !!!

  • 25 Mei 2005 - 14:42

    Corina En Berend:

    Heeeeee liefffie!!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag..
    Hieperdepiep hoera, lang zal ie leven!!
    Vanuit het warme nederland een hele dikke verjaardagspakkerd!!

  • 25 Mei 2005 - 14:52

    Ries En Patries:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag..Pikkie we wachten op het feestje gr en veel plezier met koekhappen.........

  • 25 Mei 2005 - 16:04

    Corrie:

    dag lieve schat, dit is onze eerste verjaardag niet samen....snif...de mijne is net voorbij maar die van jou is vandaag!Ik hoop dat je een geweldige dag hebt en neem een extra drankje van mij....(ik heb gister een extra mojito genomen).
    Als je terug bent vieren we het stiekem nog eens voor het echie....dag lieve schat...nog 100jaar. kus kus

  • 25 Mei 2005 - 18:11

    Danny:

    hey Herbert! van harte gefeliciteerd he!!! En veel plezier vandaag! groetjes

  • 25 Mei 2005 - 18:17

    Wernand:

    Herbert jongen, van harte gefeliciteerd met je 'ergensachterinde20'ste verjaardag, maak er wat van.
    Met Brammeman ook alles goed? Vast wel.
    Gr.W & W

  • 25 Mei 2005 - 19:04

    Esther:

    Hey die Herbert, enjoy your birthday! Maak er een te gekke dag van! Maar dat moet voor jou en Bram niet zo moeilijk zijn. Ik zal een appelsapje op je drinken! Verjaardagskus Es

  • 25 Mei 2005 - 20:02

    Florielle:

    Hi Bro, heb je een heerlijk ontbijtje op bed gekregen van je billemaatje? Ik neem aan van wel.....! Heeft de postbode je al kunnen verblijden met allerlei leuke cadeautjes c.q. kaartjes??? Ik drink een cocktail op je schat, see you soon, kussss je Zuster

  • 25 Mei 2005 - 20:29

    Jantine:

    happy birthday to you, happy
    birthday to you, happy birthday to you, happy birthday
    to you, happy birthday to you, happy birthday to you,
    happy birthday to you, happy birthday to you, happy
    birthday to you, happy birthday to you, happy birthday
    to you, happy birthday to you, happy birthday to you,
    happy birthday to you, happy birthday to you, happy
    birthday to you, happy birthday to you, happy birthday
    to you, happy birthday to you, happy birthday to you,
    happy birthday to you, happy birthday to you, happy
    birthday to you, happy birthday to you, happy birthday
    to you, happy birthday to you, happy birthday to you,
    happy birthday to you, happy birthday to you, happy
    birthday to you, happy birthday to you, happy birthday
    to you, happy birthday to you, happy birthday to you,
    happy birthday to you, happy birthday to you, happy
    birthday to you, happy birthday to you, happy birthday
    to you, happy birthday to you, happy birthday to you,
    happy birthday to you, happy birthday to you, happy
    birthday to you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 25 Mei 2005 - 20:42

    |Marieke:

    Dag lieffffffff broerrrrrrrrrrtje, gefeliciflapteert! Geniet met iedereen daar van een heerlijke dag en wij vieren het zeker nog een keer in NL!! Jantin heeft al voor je gezongen (Wij afgelopen dinsdag voor haar) en geniet van al je kadootjes. Dikke kusssssssssss Marieke

  • 25 Mei 2005 - 21:15

    Wilma V D Ende:

    Hoi Herbert van hartegefeliciteerd met je verjaardag en nog velen jaren. Ik geniet van je webside,vooral van de familie. Ik hoop dat je een lekker feestje gaat bouwenen veel plezier. Groetjes aan de rest van de familie en veel liefs van Wilma

  • 25 Mei 2005 - 21:53

    Pauline:

    Lieve broer, gefeliciteerd. Jullie maken er vast een mooie dag van. Veel geluk, dikke kus, mis jullie

  • 25 Mei 2005 - 22:04

    Peter Van Halteren Jr.:

    He Herbert alvast van harte maar ja ik ben gewoon de nederlander die het gewoon komt vieren a.s. zaterdag in JAX we gaan knallen!!!!!!

  • 25 Mei 2005 - 22:10

    Gerard:

    hiep hiep, vieren we over een paar weekjes dan nogmaar een keer, maak er wat leuks van met marb maar dat zal wel lukken, toch?

  • 25 Mei 2005 - 22:11

    Een Ander Jarig Jobje!:

    Hai Herbert!

    Van harte gefeliciflapsteerd met je verjaardag.. Één dagje na mijn B-day! Een hele fijne dag nog.. Ik heb er al eentje gedronken voor jouw en mijn verjaardag! Thanx voor jullie mailtje.. Lief dat jullie eraan gedacht hebben! Tot snel, dan drinken we er eentje in het echt en zal ik mijn indonesische kookkunsten weer eens tevoorschijn toveren! xxx As

  • 25 Mei 2005 - 22:48

    Jeroen:

    waaaaaaaaauuuuuuw he ouwe tijger van me, spread your sandwich and freak my sock when you swallow my stockings LOVE YOU LONG TIME!!!!! menneke heeeeeele fijne dag zonder al je vrienden die je missen ennuhhhhhhhh je kadooooootjuh krijg je als je weeeer thuis bent!!!!! Neeem er 1 van mij dat doe ik ook!!!! latexxxxxxxxxx

  • 25 Mei 2005 - 23:33

    Papasan:

    Herbert, ik mag aannemen dat je nu nog niet op een oor ligt, maar er zijn er al een heleboel die jou feliciteren. Een te gekke en verrassende actie van Bram!!!Natuurlijk ook de felicitaties van mams en paps. Hoeveel vriendjes en vriendinnetjes mag je vandaag uitnodigen van Willy? Wat gaan jullie nog meer doen behalve pluisje blazen en koekhappen. Maak het niet te gek hoor!!!!!!!! en gedraag je op je feestje. Zul je al je vriedinnetjes weer netjes thuis brengen???? Je vriendjes kunnen zelf wel lopen...Denk je dat het allemaal gaat lukken boefje???

  • 26 Mei 2005 - 05:45

    Mama Greta:

    hoi jochie van harte gefeliciteerd hoop dat je een leuke dag heb gehad met z'n allen, wij drinken er vanavond 1tje op en doen het uitgebreid over als je weer terug bent xxxxmamsie

  • 26 Mei 2005 - 07:00

    Levie:

    HERBERT JONGEN!! Lees dat ej jarig bent! Gefeliciteerd man.. moeten maar weer eens gaan stappen als je terug bent..!! Tot snel en nog fijne dagen..

  • 26 Mei 2005 - 07:55

    Jorden!:

    Gefeliciteerd met je verjaardag vriend! Maak er een feestje van vandaag!

    Groetjes Jorden....

  • 26 Mei 2005 - 09:08

    Piet:

    Gek 32 jaar oude he, trouwens leuk je haar.
    Ik ben een klein beetje jaloers op dat alles daar.
    wanneer is mijn guesthouse klaar ?
    Ik wens je een hele leuke verjaardag.
    Groeten uit Nederland

  • 26 Mei 2005 - 10:59

    Bridget:

    Hi Herbert, Gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe is het daar in Florida,kun je er nog een beetje wennen? Lekker temperatuurtje zeker. By the way, ik sta in het FHM magazine van mei op de cover. Ik ben benieuwd naar je verhalen, we gaan wel een keer stappen als je terug bent XXX BM

  • 26 Mei 2005 - 13:01

    Gerben:

    He Herberrrt,
    Van harte gefeliciteerd. Lees uit de berichten dat het je erg goed bevalt. Maak er mooie dag van vandaag. Het vrouwelijk schoon zal al wel in de rij staan.
    Groet

  • 26 Mei 2005 - 17:53

    Truuske:

    Hé Jarige, lang zal die leven in de gloria!!!! 32 wat een leeftijd. Heb je het nog een beetje naar je zin daar....zal best lukken lijkt me met al dat mooie weer daar. Kom gouw weer terug dan gaan we weer stappen, nat en lekker hollands.....

  • 26 Mei 2005 - 18:43

    Martijn En Martine:

    Hieperderhieperdehieperdepiep!!!!!trillend op je benen? Trouwens, niet al die mensen wijs maken dat je nog een twintiger bent... Hebben ze ook Pattex in the US? Al die gebroken hartjes... Geniet van je avond en laat het filmen, voor ons en jezelf (voor het geval je alles morgen even kwijt bent). C U SOON!!! M&M

  • 26 Mei 2005 - 22:03

    Miep:

    Hoi Herbie, moest je je feestje nou persee zo ver weg vieren, eggies. je komt het toch even dunnetjes in je eigen kikkerland overdoen. Van Harte en See you!!!

  • 27 Mei 2005 - 02:03

    Herbert:

    HELEMAAL SUPER!!
    Bedankt allemaal voor jullie reactie op de site, smsjes en telefoontjes..zaterdag ga ik het vieren met bram en wim.
    en voor de liefhebbers doen we het voor mijn part in NL nog een keer over! (maar niet stilletjes dan..)

    groetjes
    herb

  • 27 Mei 2005 - 02:24

    Wilma:

    Hoi Herbert, heb je eengezellig feestje gebouwd? Ik zit in de nacht ,je ouders komen een hapje eten va. Gezellig Jullie hebben wel veel werk verricht zo te zien ,maar ook gelukkig nog tijd om te feesten en te beesten. Geniet er van en voor iedereen een kus Liefs Wilma.

  • 27 Mei 2005 - 05:33

    Mamsie:

    blij dat je een fijne verjaardag heb gehad ,al zal je broer je wel hard hebben laten werken, ik heb nog geprobeerd je om 24 uur te bellen maar geen gehoor dus nog maar even zo, ik mis je xxxmamsie

  • 27 Mei 2005 - 06:24

    Marco & Miranda:

    He Herbie,
    Nog van harte he. Een daggie te laat maar goed dat mag de pret hopelijk niet drukken. Veel plezier morgen als jullie het gaan vieren. Enne hou het een beetje rustig he...... Groetjes uit het zonnige Soesterberg

  • 27 Mei 2005 - 09:21

    Ben Van Baggem:

    Hee Yankie doedel Herbert

    van harte gefeliciteerd en zoals ze thuis zeggen Happy Birthday dat verstaai jei bertert heh?
    Helaas kan ik niet op je feestje komen helaas voor mij dan want als ik zie wat jullie daar allemaal meemaken WIL IK OOK!!!!
    Groetjes en de groeten aan iedereen aan daaro van De familie Bag uit Soest van de Berg (HollanD) In case you didn't know Have fun guys party ON!!!!!

  • 27 Mei 2005 - 09:22

    Ben Van Baggem:

    Hee Yankie doedel Herbert

    van harte gefeliciteerd en zoals ze thuis zeggen Happy Birthday dat verstaai jei bertert heh?
    Helaas kan ik niet op je feestje komen helaas voor mij dan want als ik zie wat jullie daar allemaal meemaken WIL IK OOK!!!!
    Groetjes en de groeten aan iedereen aan daaro van De familie Bag uit Soest van de Berg (HollanD) In case you didn't know Have fun guys party ON!!!!!

  • 27 Mei 2005 - 14:31

    Manou:

    Nou ja, beter laat dan nooit, geflapstaart!!!

    Ik zal een heppiedepeppie
    dansje voor je doen als je wieder in Holland ben.

    Gruss Manou

  • 28 Mei 2005 - 01:13

    Herbert:

    Willy en doreann gaan zaterdag uiteraard ook mee!! morgen wordt fun...de foto's zullen er niet om liegen!

  • 28 Mei 2005 - 13:27

    Mamsie:

    veel plezier vanavond drink er tig? op de thuisblijvers wij genieten hier ook xxxx mamsie

  • 30 Mei 2005 - 12:27

    Saskia:

    Lieve Herbert,

    Ik hoorde van je verjaardag! En dat je die zover van huis moet vieren..maar misschien is dat wel leuker dan hier in het natte koude Nederland! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt en dat je het er even goed van neemt op die dag!!! Heel veel lieve groetjes en al het beste voor jou van mij (Saskia)... volgens mij weet jij niet meer wie ik ben...maar je zus (Pauline) gaf me jou mailadres... ze vond wel dat wij bijelkaar zouden passen en moest je dus ff mailen. (ik heb met je gedanst op Pauline&Gerards bruiloft...(weet je dat misschien nog?) heb er nog spierpijn van hahahha..morgen weer tennissen met je zus...

    Grrroeten uit Nederland van Saskia dussssssss ; )

  • 31 Mei 2005 - 09:04

    Alexandra:

    Lieve Herbert, misschien een beetje te laat, maar beter te laat dan nooit toch??

    Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een waanzinnige dag heb gehad.
    Zodra je terug komt, maken we samen even een dansje goed?

    Dikke kus lieverd!

    Alexandra

  • 31 Mei 2005 - 17:36

    Sjors En Jacquelien.:

    ha die bram en herbert,

    herbert voor jou nog heel veel jaren toegewenst, wel een beetje laat,maar beter laat dan nooit.

    we zien dat alles goed met jullie gaat,jullie zien er lekker uit hoor vrouwenverslinders!!!!!!!

    het zit er al bijna op voor jullie, hebben jullie nog een beetje zin om naar huis te komen,vast niet he.

    maar wij vinden het wel leuk als jullie er weer zijn.

    bram dan kan je mijn kleine buikje bewonderen,
    want wij zijn vandaag naar de verloskundige geweest, en we hebben de kleine al zien zwemmen en zien zwaaien en het hartje horen kloppen,dat was echt heel leuk.

    we hopen voor jullie dat jullie de laatste paar weken, nog heel veel plezier hebben,
    en doe geen dingen die wij ook niet zouden doen. hele dikke kus sjors en jac en de baby

  • 31 Mei 2005 - 17:36

    Sjors En Jacquelien.:

    ha die bram en herbert,

    herbert voor jou nog heel veel jaren toegewenst, wel een beetje laat,maar beter laat dan nooit.

    we zien dat alles goed met jullie gaat,jullie zien er lekker uit hoor vrouwenverslinders!!!!!!!

    het zit er al bijna op voor jullie, hebben jullie nog een beetje zin om naar huis te komen,vast niet he.

    maar wij vinden het wel leuk als jullie er weer zijn.

    bram dan kan je mijn kleine buikje bewonderen,
    want wij zijn vandaag naar de verloskundige geweest, en we hebben de kleine al zien zwemmen en zien zwaaien en het hartje horen kloppen,dat was echt heel leuk.

    we hopen voor jullie dat jullie de laatste paar weken, nog heel veel plezier hebben,
    en doe geen dingen die wij ook niet zouden doen. hele dikke kus sjors en jac en de baby

  • 31 Mei 2005 - 17:38

    Hester:

    Hey Herbert,....
    Misschien ligt het dan toch aan mijn culturele achtergrond, dat ik altijd te laat ben als ik op tijd had moeten zijn. Maar uit de bodem van mijn lieslaarzen (mijn hart was te ondiep)...Nog achteraf: van harte gefeliciteeerd! Knuffff XX

  • 01 Juni 2005 - 12:04

    JACQY:

    Beter laat dan nooit ! sorry Hairbal ik kon niet eerder op het net....ha ha nee hoor, ik heb het gewoon te druk gehad met feesten...ha ha ik viel hier met mijn neus in de boter....ik hoop dat je een top verjaardag hebt gehad en dat je maar zo mooi en positief mag blijven als je al bent...ik zie jullie snel in Nederland (neem jij mijn bikini's mee....love ya en dikke kussen aan de hele familie, ik mis iedereen onwijs, maaaaarrr ook weer fijn om mijn vriendkes hier te zien natuurlijk....Big Dutch Hug XXXXXXX later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Florida

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 108290

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: