sportief in de states - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van bramenherbert - WaarBenJij.nu sportief in de states - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van bramenherbert - WaarBenJij.nu

sportief in de states

Door: Bram en Herbert

29 April 2005 | Verenigde Staten, Florida

Dag lieve kijkbuiskinderen..!

Hier zijn we weer van (lang) weggeweest, de nieuwe Rob en Nico van de states...we zijn er alleen nog niet uit wie nou wie is..
We hebben weer het nodige meegemaakt. Uiteraard weer van alles getimmerd en gebouwd, de metamorfose zet zich voort! We hebben de afgelopen 2 weken het huis van een nieuwe kleur voorzien, 2 franse deuren geplaatst en nu staat de keuken op zijn kop, dus eten we al een paar dagen junkfood...(nog anderhalve week te gaan!!)

Om die reden hebben we een sportschool opggezocht en hebben al de nodige callorieen verbrand (oef). Het is bij de YMCA, Bram loopt daar rond met een plaksnor en Herbert met een indianentooi! We hebben in geen tijden zo'n spierpijn gehad.

Het weekend 2 weken geleden was ook weer niet zoals in Nederland. Eerst hebben we 's middags gesnuffeld op de kunstmarkt en 's avonds kwam onze grote vriend Peter weer langs. En hebben we de bloemetjes weer buiten gezet op Siesta Key (bij het strand van Sarasota). Vorig weekend werd het wel eens tijd om een keer de richting van Peter op te rijden. Na 2,5 uur rijden belden we vrijdagavond bij Peter in Fort Lauderdale aan. Na een half uur zaten we in de taxi en 8 uur in de ochtend waren we weer thuis...knetterlam.. De volgende dag (brak en wel) naar het strand. Na onze bruiningsuurtjes was het weer tijd voor nog een avond Fort Lauderdale. Alleen zonder Bram, die veranderde de m in een k (brak) en ging niet mee. Zondag hebben we de buurtpicknick nog even meegepickt en met een aantal buurtjes bij Wil en Doreann nog een paar borrels genuttigd die we het weekend toch al niet gedronken hadden!!

Over aankomend weekend willen we het eigenlijk niet hebben. Bij jullie is de koningin jarig en dat feestje kunnen we natuurlijk niet overtreffen. Normaal draait Bram deze dag alle dronken boeren :-) naar een hoogtpunt maar dit weekend mag hij zijn draaikunsten laten zien hier in Sarasota. Op een fashion show met drag-queens en models. Het is in een club dat Heat Jack heet en zit hier in het centrum. Eindelijk weer wat housedeuntjes in de states!! Uiteindelijk zullen we zondag wel weer in de club...euh...circle belanden.

Wij Hill Billies wensen jullie een fijne Koninginnedag...auw...maar we menen het echt. Volgend jaar zijn we er weer bij...beloofd!!

X

De foto's komen morgen!!

• 29 April 2005 - 07:07

Petra:

Hey lieve mannen!

Hoe is het nou met jullie? Wat heerlijk om te lezen al die verhalen... Wij zijn al weer helemaal gewend in NL, BAH! Miami was top en het was super om jullie daar ontmoet te hebben! Zal een dansje voor jullie maken op Koninginnedag, OK?

Dikke knuffel,

Peet

• 29 April 2005 - 07:22

Alexandra:

Hey Herbieeeee en (aanhang, sorry ken alleen jullie vriend Herbert). Echt dit moet ik even kwijt wat een leuke site, en echt te gek dat jullie ons update houden met wat jullie beleven echt TOP!! Herbert sorry dat ik even niets van mij liet horen, maar ik had het druk druk druk op het werk, maar ga nu zeker de site in de gaten houden. Trouwens wat een leven hebben jullie daar om jaloers van te worden. Ik wens jullie daarom ook nog heel veel plezier en veel bouwwerk!

Heel veel liefs en een dikke kus voor jullie allemaal!

Alexandra (the blond one ;-))

• 29 April 2005 - 08:44

Manou:

Ook ik doe een dansje voor je Herbert, een flinke ook! Ook voor je vriend BraK. . . . @!!
    Grussie van Manou

• 29 April 2005 - 09:48

Richard:

Nou je kan morgen die foto´s en wel opknallen, maar ik heb zo´n flauw idee dat niemand ze morgen gaan bekijken mannen.Zo te horen gaat het daar prima ik wens jullie veel plezier Gr Richard

• 29 April 2005 - 13:56

Mamagreta:

zo sportievelingen jullie beleven nog eens wat en dat bram is gaan sporten geweldig ik hoop dat jullie nog heelveel leuks en moois zullen zien qua natuur zal ik maar niet te veel verwachten ,daar verstaan jullie wat anders onder dan ik maar we wachten af doei ,Mamsie

• 29 April 2005 - 20:25

Wernand:

Harstikke tof mannen.
    Mooi dat het goed gaat ben benieuwd naar de fotos.
    Masschell

• 30 April 2005 - 08:33

Paps En Mams:

dat Herbert Rob was wisten we al maar Bram Nico? zit ook achter de vrouwen aan! Vandaag gaan we naar Barry luisteren Pa zal zeggen dat hij goed zijn best moet doen. We zullen er een op jullie nemen vandaag. kusjes.

• 30 April 2005 - 10:33

Roos:

hey lieve mannen, nice story again!!! Fijne koninginnedag!!! Geniet van jullie koninginneloos weekend! toi toi toi ;) have fun this weekend.. big kiss Ros

• 02 Mei 2005 - 07:34

Peter Prn Str:

Boys from the hood...we mis ya a lot, good to keep us informed about your indecent proposals , wishing your all the best with the drag queens, Peter from Shanghai..